Vi blåser snart bort


Usch vilket höstväder vi har haft idag. Ena stunden har vi haft spöregn och i nästa har det snöat stooora snöflingor. Regnet är ju iofs bra för då försvinner snöhögarna som ligger lite här och var. Men det blåser ordentligt oxå och det är mindre trevligt. Jag hade tänkt ta en lite promenad nu ikväll men än så länge känner jag inte för att bege mig ut. Får se om det slutar så jag kan komma iväg en liten runda iaf.

Dag 4 på dagis flöt på bra. Vi var ute på gården och cyklade och lekte med en traktor och sedan gick vi in och åt soppa och moffade bröd tills vi (läs:Liam) höll på att spricka :) Han känner sig mer och mer säker med personalen där. Han tog en fröken i handen och gick ut och struntade i mig. Efter en stund så kom han dock på att jag inte var med och började tjuta lite. Men framsteg har han gjort och det känns bra. Innan vi vet ordet av så vill han inte följa med oss hem :P

Nu ska jag gå och kolla om det går att gå ut....
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0