Vilken vårdag


Idag var vi inne i staden för att träffa Mia och Johnny, och Kid och Anja för lite fika. Vi var på en restaurang som jag inte vet namnet på men den var toppenfin. Vi satt så högt uppe och kunde sitta och titta ner på alla lördagsshoppare nedanför. Det har ju varit så fint väder så det var mysigt att gå på stan lite. Jag fick verkligen vårkänslor. Men vissa är minsann lite väl optimistiska: många gick med skinnjackan uppknäppt eller med en tunn jeansjacka. Visst, det är mars och vårmånad men vinterjackan får sitta på lite till.

Mia och Johnny följde med hem till oss sen och Mia gjorde en supersmarrig pizza och sedan körde jag och köpte efterrätt: glass, rån, kolasås och maränger. :) mums mums!!

Nu ligger Liam och sover och jag är rejält trött. Det var min tur att ta Liam imorse och han ville upp kl 6.00. Men jag får min sovmorgon imorgon och den ska jag njuta av!

 

Blir det melodifestivalen ikväll? vette tusan asså....
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0