2 påsar ORÖRDA

Jag har två påsar med härligt underbart Juleskum hör hemma. Som jag har väntat på att få trycka i mig sega tomtar :) Men jag har karaktär nu. Dom ska fp ligga till helgen. Då ska jag njuta som fan!!

Idag var vi på Liams första utvecklingssamtal. Spännande såklart :) Han skötte sig fint och trivs på dagis. Det visste vi redan. Vi fick se lite kort på honom och en bild han ritat. Tre streck bestod den av haha. Picasso! Det är så bra att kunna sitta ner och prata med fröknarna. Kunna ställa frågor och så där. Man pratar ju varje dag när man hämtar och lämnar men då är det ju bara om dagens händelser. Allt kändes bra och det har det alltid gjort :)

Natti på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0