Ändrade planer

Idag hade vi lite planer som tyvärr blev ändrade. Jag hade sett fram mot det mycket men det får bli en annan dag. Dagens aktiviteter blev bra ändå. Vi tog en tur till staden. Farsdags-present till Fredriks pappa köptes och sen kikade vi på lite julklappar till Liam. Han blir helt lyrisk när vi går till leksaksaffären. "Biiiiiil" överallt ju :) Vi hittade några men de får vi införskaffa sen. Han kan ju inte vara med då! Sen köpte vi med oss mat hem till Fredriks morföräldrar och spenderade eftermiddagen där. Skön dag trots ändrade planer.

Nu väntar jag på min älskade syster som ska spendera kvällen här. Och lämna Fredriks farsdags-present som jag bad henne köpa åt mig :) Fredrik är lite nyfiken hihi.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0