Bajskaos


Ännu en tidig morgon för mig och Liam. Fredrik sov inte så mycket igår så han fick en sovmorgon till. Jag får vänta på min till imorgon. Liam kom in till oss runt 06 och jag kände direkt att han var varm. En temp på 37.7 har han. Ingen hysteriskt hög men ändå lite febrig. Men det är inget som märks som vanligt :) Nu tittar vi på Disney Junior och myser i soffan. Han börjar dock kännas lite rastlös så vi får nog snart bege oss mot hans rum och lite lek av något slag.

Det blev lite shopping igår. Men bara till Liam. :P Vissa klappar är redan beställda och andra ska beställas och någon tittade jag ut igår men var tvungen att kolla med medköpare om det dög. Så de flesta klappar är redan bestämda men de ska inhandlas på olika vis. Skönt att vara ute i god tid.

Igår var jag en jäkligt smidig och fingerfärdig morsa. Innan jag skulle gå och lägga mig gick jag för att titta till Liam. Det stank bajs i hela rummet så jag tar mig en kik ner i blöjan. Bajskaos deluxe var det där i! Såklart lika bra att byta direkt för annars hade han kommit inspringandes när jag sov och det ville jag undvika. Så jag satte igång med ett blöjbyte när Liam sov. Var helt säker på att han skulla vakna. Men icke. Han sov sig igenom alltihop. Det kan inte berott på att han sov djupa utan snarare på att jag är en jävel på att byta blöjor. Eller hur?! :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0