Det var väl idiotiskt av mig


Min rygg så avskyvärt ont idag. Jag tyckte det kändes bättre imorse när jag gick upp men jag antar att sätta igång med städning inte var det smartaste jag kunda göra. Efter att jag städat och sen suttit på golvet med Liam så när jag skulle resa mig så kunde jag knappt röra på mig. Nu värker det rätt rejält och jag kan knappt gå. Men jag ska  ha en positiv inställning och tror att det kommer bli bättre under dagen för jag vill inte bli sängliggandes. Och hur skulle det gå med en Liam hemma??

Vi ska ju till Emmie & co i eftermiddag så jag har inte tid att ha ont. Sen ikväll kommer Sara hit. Då kan jag iofs ligga i soffan så det skulle väl inte vara hela världen :P

Nu vill Liam ha lite "batten" och det ska han få.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0