En skruv lös....?

Det bjöds på en mycket lugnare dag idag på jobbet. Hur det nu kan vara lugnt med 10 ungar under 3 år :P Fullt ös är det väl på sätt och vis hela tiden men det är mer och mindre såklart. Idag har jag suttit och planerat en del utvecklingssamtal. Jag tror att jag är lite knäpp men jag tycker det är roligt och jag ser fram mot att ha samtalen. Det är ju mina första så jag är nervös och nervösare kommer jag att bli. Men samtidigt så älskar jag att jag hela tiden får mer ansvar och jag växer in i pedagogrollen. De pedagoger som jag har runt omkring mig är underbara oxå. Jag får så mycket stöttning och guidning av dom och jag känner verkligen att jag är lyckligt lottad. Jag vet att jag tjatar om detta men det skiter jag i! Jag älskar mitt jobb!!!!!
Jag sitter nu nyduschad i soffan och tittar på Drömmen om ett barn. Jag har varit duktig och tränat på crosstrainern nu ikväll. Mitt i alltihop så är det något som studsar på golvet. Låter precis som en skruv och jag tänker direkt att nu håller maskinen på att rasa. Men jag är inte smart nog att stanna. Saktar bara ner lite i någon minut och eftersom maskinen inte rasat så kör jag på igen. Kikar neråt och bakåt lite då och då för att se hur det verkar. Precis när jag sen är färdig och ska gå av maskinen så är det något som åker igen. Samma ljud som förut. Jag undersöker maskinen men kan inte hitta något som är fel eller sönder. Kollar runt på golvet och där ligger min ena "skruv". Vilket visade sig vara min piercing. Allt extra svettande var helt onödigt. Fast nu hittar jag inte kulan så jag kan inte har piercing. Nedrigt som attans!!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0