Inte bättre men inte sämre


Jsg ligger i soffan och tittar på lite av veckans repriser. Värmedyna står på max och det bränner skönt på ryggen. Värken i ryggen har inte blivit bättre men inte heller sämre. Värmedynan hjälper en hel faktiskt. Iaf för stunden. Liam är i Lovene hos farmor och farfar och det är jag tacksam för. Jag har verkligen fått anstränga mig för att vara ett bra sällskap för honom och det har gått men nu är det skönt att få vila ryggen ordentligt så att den kan få bli bra.

Jag var mindre smart förut. När jag kom hem efter att jag lämnat Liam så tänkte jag att det kunde vara bra med en liten promenad. För att mjuka upp ryggen lite. Att vara still för mycket gör mig stel. Men den idén var inte jättebra och det blev en promenad på 3 km och jag hade ont hela rundan :P Kan väl inte vara smart jämt antar jag. Fick ju lite motion iaf haha.

Nu jobbar Fredrik men han är hemma igen om någon timme. Då ska han på bandy och jag skulle ha följt med men jag är inte garanterad sittplats och utan det så är det helt uteslutet. Vi hade även planer på middag och bio men jag vet inte alls vad min rygg orkar med så vi får ta det en annan barnfri helg. Liam har ju en väldigt snäll moster oxå :)

Så nu ska jag nog bunkra med lite gott inför kvällen och sen ska jag fortsätta med vilandet.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0