Min prickiga korv

Jag och min lilla prickiga korv har precis varit ute på en promenad. Liam har varit instängd hela helgen så jag tänkte att lite friskluft inte skulle vara fel. Jag tror Liam tyckte det var skönt. Han som aldrig somnar i vagnen annars slumrade till en liten stund.
Visst är det vattkoppor han har. Blåsorna runt munnen har blivit till stora äckliga sår och fler och fler prickar intar hans lilla kropp. Han är lite medtagen oxå. Mest sängmys som gäller och han vill inte äta heller. När vi var ute så ville han inte ens leka på lekplatsen och det vill han alltid.
Så det blir en vecka av vab för mig. Blir nog till att fortsätta med julbaket tror jag. Bloggen jag tipsade om igår har mycket roligt julbak och jag har lite som jag vill prova.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0