Pappas dag


Jag trodde hur länge som helst att fars dag var på fredagen, inte söndagen. Men sen gick det upp ett litet ljus under fredagen och det räddade mig. Fast Fredrik hade nog inte så stor koll så det hade nog inte gjort så mycket.
Vi är väl inga storfirare av dessa dagar men jag tycker ändå det ska firas lite att man är mamma och pappa. Så jag hade såklart fixat lite presenter till Fredrik.

Dessa nappar går att köpa i kiosken nära oss och det är Fredriks favvisar. Så jag gjorde ett godishalsband till honom. Det mumsade han minsann glatt på haha!

Han är verkligen den bästa!!!

Liam målade en fin teckning som jag ramade in och då blev det ju ett fint konstverk :)

Han fick även Zlatans nysläppta bok.

Dagen firade vi i Lovene med Fredriks föräldrar och morföräldrar. Johny fyllde år på fredagen så honom firade vi med god middag och mumsig tårta.

 

 

Kommentarer
Postat av: carolina - med Lo:s syskon i magen.

Men gud vad smart med napparna =)Som godishalsband när man var liten!

2011-11-16 @ 18:03:05
URL: http://acarolinas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0