Så jävla underbart glad


Rektorn stegade in på vår avdelning idag och tittade på mig: Elin, jag skulle vilja prata lite med dig.
Ujujujuj, mitt hjärta höll på att stanna. Jag hann gå igenom i mitt huvud om jag kunde ha gjort något fel någonstans. Vi har behov av att ha dig kvar även till våren så jag undrar om du vill stanna här hos oss? JA SJÄLVKLART :) Där försvann stenarna från mitt lilla hjärta. Jag har ju fått hintar om att jag förmodligen skulle få stanna men inte 100% säkert. Men idag blev det klart. Oj så lättad och glad jag blev. Jag får behålla mina fina kollegor och undebara ungar! Ingen kan vara gladare än jag :)

Jag tycker att två jobbdagar på en vecka räcker så nu tar jag och Liam helg!! Ja det kunde väl vara en lagom vecka lite då och då. Imorrn ska vi in till sjukhuset för en astmakontroll på Liam så det är därför vår vecka blir så kort. Jag vet inte alls vad de ska göra eller hur lång tid det kommer ta så därför har jag tagit ledigt hela dagen. I och med att Fredrik jobbar långt hemifrån alltid nu och kommer hem senare och jag kommer ha fullt upp med utvecklingssamtal, p-möte och liter annat så kommer Liam har några veckor där han ibland är lite längre dagar på dagis och då är det skönt att ha en sån här vecka. Då behöver jag inte ha allt för dåligt samvete!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0