Självförtroendeboozt

Jag ligger i soffan och ojar mig lite över min rygg. När man har ett jobb i förskolan så är det svårt att vila en ond rygg. Men jag har varit noga med att inte bära och ryggen har blivit bättre. Men den är trött på kvällen. Jag hoppas på att en helg full av vila ska göra susen! Idag hade jag mitt första utvecklingssamtal :) Det var kul och spännande. Jag var väl förberedd och jag har klurat i många timmar för att det skulle bli ett bra samtal. Och det blev det. Jag är supernöjd och det verkade som att föräldern var det oxå. Jag är nu en erfarenhet rikare som pedagog och jag har fått en självförtroendeboozt :) Fan vad jag är bra!! Nu har jag och Liam tagit helg. Fredrik är iväg och ska jobba inatt men sen tar han oxå helg. Det blir lite julklappsshopping imorgon och i helgen blir det julbak med Emmie. Julen är nära nu och jag läääääängtar <3
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0