Tisdag hos oss

Det enda positiva med sjukt barn är att Liam sover till 7-8. Med virus i kroppen då är det klart att kroppen behöver vila lite extra.

Det verkar som att prickbildningen nu har stannat av. Inga fler prickar under natten. Jag vet inte alls hur länge man brukar få prickar så vi får la se.

Igår kväll tog jag en promenad in till bya för att handla lite. 6 km tur och retur så igår blev det 1.1 mil av promenerande :) Hurtigt må jag säga. På vägen hem så pratade jag en lång stund med Sandra. Så kul att få prata ordentligt för det var ett tag sedan. Tänk att hon snart är tvåbarnsmamma. :) Crazy!!!

Nu ska vi äta lite frukost här hemma. Ha en fin dag allihop!

Kommentarer
Postat av: sandra

Crazy är bara förnamnet.. =)

2011-11-29 @ 19:41:25


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0