Tokig jag bli


Tanken på att få vara hemma lite från jobbet kan ju vara lockande ibland. Inte för att jag vill ha en sjuk son men ni fattar vad jag menar. Men det är bara tanken som är lockande. JAG VILL JOBBA!!! Aaaaah, idag har jag varit orolig över min mentala hälsa. Så fruktansvärt rastlös att våra väggar nog att fått klösmärken av allt mitt klättrande. Och tanken på att vara hemma hela långa veckan ger mig ångest.

Det gör inte saken bättre att Fredrik jobbar hur mycket som helst heller. Både igår och idag har han kommit hem vid 18. Idag är det dessutom bandy så han var hemma 20 minuter innan han stack igen. Nog för att det är bra med extra tid med mitt barn men nu räcker det :P Tokig jag bli!!!

Dessutom måste jag handla. Det ekar tomt i kyl, frys och skafferi. Men hur gör man det med en unge med vattkoppor?! Imorrn får alla götenebor se upp......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0