Barnvagn i diket....

Idol står på här hemma. Jag slötittar lite samtidigt som jag surfar runt. Jag håller på den lilla blondinen. Domarna är hårda i år tycker jag. Helt rätt av dom. Behövs det sågas så ska det sågas!

Jag önskar jag hade haft möjlighet att ta kort på oss imorse när vi var på djursjukhuset. En unge i vagn och två katter i vars en bur. Ni kan ju tänka er hur smidigt det såg ut när jag skulle ta mig in genom dörrhålet. Stackars Leo fick sig en ordentlig åktur där inne i sin bur och jag höll på att köra ner vagnen ner i ett dike. Men för övrigt gick allt smidigt och katterna ska klara sig från pest och all annan konstig smitta ett år till.

Det går bra för Micke Nyqvist just nu. 4 filmer borta i Amerika. Stort!

Jag och Liam tog en tur till lekplatsen i förmiddags. Men det är svårt att göra sandkaka när sanden är frösen och stenhård :/ Men vi hamrade fram lite sand och bakade så gott det gick. Det blev även en promenad bland ekorrar, hästar och hundar. Att djur kan vara så skoj varenda gång :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0