En söndagkväll


Sitter i min stora soffan med hårfärg in action. Skjuter alltid på det så nu var håret på sidorna brunt och det mitt på svart. Så där snyggt. Men det är ju så fruktansvär tråkigt att färga håret. Men det är ju det eller råttfärgat så..... Har varit på ett spinningpass nu ikväll. Minst två månader sist och jag har varit bokad på flera pass men bangat hela tiden. Ingen motivation. Men efter min flåsiga löprunda igår så var det dags att ta tag i det. Gick bra. Men ni kommer kanske ihåg när jag berättade om box-instruktören från helvetet. Det var samma instruktör idag. Och hon är fortfarande en liten djävul. Tänk att en sån söt liten tjej kan vara så förbannnat förbannad haha. Hon är bra :)

Liam är kass kass kass. Feber, förkylning och astma, det vanliga kan man väl säga. Han blir hemma imorrn såklart. Han och Fredrik stannar hemma och myser medan jag jobbar på. Jag lyckades äntligen jobba en hel vecka förra veckan och jag vill fortsätta med det nu :)

Nu ska jag in i duschen
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0