Ett faktum

Vaknade med kliande hals och en snorig näsa. Förkylningen är ett faktum. Eftersom jag har inskolning hela nästa vecka så har jag verkligen inte tid att vara sjuk. Så jag hoppas att det stannar vid en förkylning. Annars får jag nog fasiken knapra tabletter och bita ihop på jobbet ändå!
Idag får vi besök av Emmie och Noel och Fredriks föräldrar. Cykelträning för ena gänget och stillande av fikasug för andra gänget. Ni får gissa själva vad som gäller för vem :)
Tack för era fina och stöttande kommentarer efter mitt inlägg igår. Ni är snälla ni. På något sätt hittar vi väl en lösning men om det är en lösning som alla parter är nöjda med det vet jag inte. :/
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0