Grymme unge

Min lille systerson var minsann grymme på att cykla. Precis som jag trodde iofs :) efter ungefär en timmes cyklande fram och tillbaka med antingen min eller Fredriks hand hållandes i sadeln så cyklade Noel långa sträckor helt själv! Behöver jag nämna att han var rätt nöjd? Haha. Dom kommer hit imorrn oxå så ska vi träna lite mer. Det är kul att se han lyckas så bra! Vad stolt man blir :)

Liam fick oxå cykla såklart. Han har fått Noels första cykel som har stödhjul så den åkte han på! Pojkarna hade kul idag.

Nu är Liam i säng såklart. Men han har fått en ny förkylning och det är nog feber på gång oxå. Får se hur natten blir. Hoppas att det inte blir nå mer!!

Nu tittar vi på Limitless. Sov gott!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0