Härlig dag


Vilken härlig dag jag har haft idag. Den började väldigt lugnt med en sovmorgon. Jag verkligen älskar att ligga vaken i sängen och lyssna på hur mina två pojkar busar. När Liam skrattar så han kiknar är helt underbart och när man sen hör hans små fötter trumma mot golvet och man hör hur de kommer närmare och sen öppnas dörren och ett glatt "HEEEEEEJ" efterföljer :) Sen kryper han snabbt upp i sängen och jag får en snabb kram och sen kryper han ner igen och de trummande fötterna försvinner bort igen. Som att man aldrig varit från varandra. Ja det är minsann fel att klaga på mammalivet :)

Efter sovmorgon och lite morgonstök så drog jag och Liam ut på promenad. Liams förslag faktiskt. Vi stannade såklart på lekplatsen. Liam älskar den lekplatsen och han far mellan grejerna. Mitt i alltihop så säger jag till honom att han är helt galen. Då får jag tillbaka: Ja laaaaalen mamma! haha. Sköna unge!

Vi återupptog bakandet oxå idag. Emmie och Noel kom hit. Noel busade järnet med Liam och båda hade superskoj. Dom for omkring på bobby car och rymdbilen och det gäller att man aktar sina små fötter. Jag och Emmie bakade kärleksmums och dom blev supersmarriga. Vi hade planer på mer men tiden rann iväg.

Sen blev det även lite cykelträning för Noel. Han är riktigt duktig nu. Cykla kan han. Nu tränar vi på att starta och stanna. Det gick väldigt bra idag och nu behövs det mest finputsas lite :)

Nu ska jag släcka ner allt och lägga lilla huvet på kudden.

Natti!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0