Knakelibrak


Nu är Liam hemma igen. Ligger i sin säng. Blev lite knas med sovningen idag. Så här sent sover han aldrig men jag ville passa på att gå på stan när vi ändå körde åt det hållet. Jag skulle inte ha något utan ville bara spana lite. Liam ville ha en Barbapapa-bok och det fick han. Den har han nu med sig i sängen så det måste varit ett lyckat köp haha.

Om en timme kommer Emmie och Noel hit så ska vi cykla lite. Noel har aldrig varit intresserad av att cykla så därför har han inte lärt sig det. Men nu ska han lära sig så han kan cykla till skolan och med kompisarna :) Jag tror det kommer gå ganska lätt och han cyklar nog mot dagens slut :)


Nu måste jag äta lite. Magen knakar och brakar
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0