Krispigt

Blogg.se krånglar lite idag. Jag hade skrivit ett så fint inlägg men det ville den inte publicera. Jaja, ni klarar väl er utan det skulle jag tro.
Imorse när vi (Liam och jag, Fredrik har sovmorgon) så var det frostigt ute. -0,6 visade tempen så nu är det minsann på väg mot härliga vintern. Inte än, jag vet. Men snart :)
Efter frukosten så gick jag och Liam ut. Klockan var inte mer än 08,30 så det var helt tyst ute förutom några snattrande fåglar som höll oss sällskap. Vi fick inviga våra vinterkläder minsann. Kändes helt fel att ta på dom redan men är det minusgrader så är det. Och jag tar gärna på mig min nya ursnygga Didrikson jacka :) Liam fick inviga jacka och byxa från Gekås haha. Kändes lite väl extremt att dra på honom overallen faktiskt. Allt satt som det skulle och vi såg ut som filmstjärnor båda två. Såklart!!!
Det blev lek på lekplatsen och en promenad med vagnen. Härligt krispig luft var det ute. Vi mötte inte en kotte förutom någon i bil. Han hade skrapat rutan fri från frost innan han körde. Snart är det vinter minsann.
frost unisex parka 500152 068
En sån här fin jacka har jag köpt. Fast min är inte röd, den är petrolium men den fanns inte med. Superskön jacka som väl ska hålla mig varm hela långa vintern.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0