Lite gnäll är befogat

Har precis lämnat Liam på dagis. Det blir till att vara hemma lite till för min del. Ögoninflammationen har blivit mycket bättre. Vara och rinner lite men inte alls som förut. Öroninflammationen kommer nog göra mig lite tokig. Det blir dubbelt ljud hela tiden. I det kassa örat blir ljudet till en viskning och det friska är ju som vanligt. Blir lite knäpp av det. Sen har jag en hosta som är jobbig. Detta är nog första gången någonsin som jag hostat så mycket att jag hållt på att kräkas. Obehagligt!!
Så nu har jag gnällt färdigt om det :)
Igår fyllde min fina underbara mamma år. Tråkigt att man inte kan vara där nere och fira sådant. Men ringa går alltid! Och förhoppningsvis kommer dom snart hit upp :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0