mc-knutte


Ingen orkade laga mat och när maten väl fixats så åts den i sängen medan vi tittade på Sons of Anarchy. Ja, utan en liten buse här hemma så blir livet ganska lugnt och slappt haha. Vi lämnade Liam hos farmor och farfar igår och där ska han vara till lördag. Så vi har några lugna kvällar här hemma :)

 

Uppdateringen har varit dålig här i veckan men det är så att en viss mc-klubb har tagit upp all vår lediga tid. Otroligt svårt att slita sig och jag missar allt på tv som jag annars följer slaviskt. Så illa är det. Men nu är det slut med maratontittandet tyvärr. Ett i veckan känns torftigt och snålt!!

 

Imorrn är en kort dag för mig och när den dagen är gjord så har jag äntligen jobbat en hel vecka. Det hör inte till vanligheten för mig. Det har varit en otroligt rolig vecka och den har rusat iväg.

Nu ska jag ta en välbehövlig dusch!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0