Nöjd får jag väl vara ändå


Nu har jag minsann varit duktig. Jag hoppade upp på vår snart rostiga och väldigt oanvända crosstrainer. Fredrik har en hel del sena kvällar på jobbet nu och därför blir det svårt för mig att komma iväg och träna. Då är det naturligtvis lyx och perfekt att ha crosstrainern ståendes i vardagsrummet framför tvn. Synd att den används för sällan (inte alls...) Men idag så tog jag tag i min fläskiga mage och slängde mig upp på den. #0 minuter i bra och svettigt tempo blev det. Det finns även rätt så bra appar till phonen där det är workout för den däringa dallriga magen. Så det laddade jag hem och plågade mig igenom det oxå :) Så nöjd får jag väl vara.

En bra och roliga dag på jobbet har jag haft idag. Min lilla saga blev lyckad och mina pluttar fångades. Fick in lite nyttig färgövning oxå utan att dom märkte av det. Kul när man även får beröm för det man har gjort! Det kan jag tycka att man kan vara dålig på och jag ska bli bättre på att berömma mina kollegor. Jag är inte helt kass på det dock utan försöker tänka på det. Men vi tjejer är så dåliga på att ta emot komplimanger och skjuter det ifrån oss. Vi ska ta emot och gotta oss tycker jag!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0