Plåster och groda


Ja, idag har jag och Liam varit hemma. Men det har varit planerad hemmavistelse så det var inget pinsamt telefonsamtal till jobbet som behövdes. Vi har varit och tagit prover för att försöka få reda på varför Liam jämt är kass i magen. Behöver ju inte gå in på detaljer men det är iaf något som behövs kollas upp och nu hoppas vi få svar på vad som orsakar detta jissel!!!

Nu ligger Liam och sjunger i sin säng, Fredrik sitter och jobbar och jag sitter och pluggar in en saga som jag ska berätta för mina pluttar imorrn. Skitviktigt att kunna sagor utantill för det blir en helt annan känsla och man förmedlar mycket bättre då. Men denna sagan har jag aldrig hört förut så nu krävs det plugg plugg plugg för att kunna fånga barnens intresse :) Ska bli kul!!!




Kommentarer
Postat av: Kusin Ma

Faktiskt en magisk känsla att berätta sagor utan bok för barn. Underbart med deras ögon som följer en och hakan som tappas! Lycka till!

2011-10-19 @ 07:46:32


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0