Säsongsstarter

Idag är det en stor dag. Idag drar det igång. Som jag har väntat :) På tv 3 kl 20 är det Top Model 16. Jag har följt varenda säsong slaviskt och det kommer jag fortsätta med. Jag tycker det var skitbra! På kanal 5 kl 21 är det dags för Desperate Housewives. Sista säsongen körs igång så det är ju lite delade känslor inför säsongsstarten. Men jag ser fram mot allt smaskigt som kommer att ske. Dagen idag har varit lugn. Jag har varit hemma och kurerat mig. Mår ok nu. Både öra och öga är bättre men inte helt bra. Hostan finns kvar dock. Men imorrn ska jag jobba. För då ska jag vara frisk!! Positivt tänkande funkar väl alltid eller?! :P Fredrik är iväg på kurs i GBG och sover där inatt. Så jag har heeeela vår stora soffa för mig själv. Framförallt så har jag fjärrisen för mig själv mohahahahahahahahha
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0