Tar tillvara på barnfriheten

Här hemma tar vi verkligen vara på att vara barnfria. Igår när jag kom hem från jobbet slängde jag mig i soffan, satte igång tvn och sov en stund. Det är inte ofta jag kan göra det efter jobbet :) Det var riktigt skönt. Idag tar Fredrik sig en ordentlig sovmorgon och det gör han rätt i.
Jag var uppe kl 8. Fixade lite ny musik till iPhonen, drog på träningskläder och stack ut på en löprunda. Välbehövligt minst sagt. Jag har inte tränat något sedan tjejmilen i början av september. Jag har ju oxå varit sjuk en hel del så det har mest haft med det att göra. Löprundan var väl si så där rolig. Jag var rätt peppad innan jag började men det var jobbigt. Mest mentalt. Varenda sekund ville jag bara stanna och börja gå istället. Fick arbeta med det under hela rundan. Jag tog mig runt men det var jobbigt.
Om någon timme ska vi hämta Liam i Lovene men innan dess är det dusch och frukost för min del. Får se när Fredrik känner för att gå upp :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0