Vintern kan komma!!


Nu har Liams overall från Didriksons kommit. Jag velade länge över vilken storlek han skulle ha. Jag vet att dom är stora i storlekarna men jag visst inte hur stora. Liam är lite över 90 cm lång och det skulle vara strl 90 eller 100. Det fick bli en 90 och den funkar fint. Stor nu men den ska ju funka i 5-6 månader. Så den blir nog bra.

När vi var i Ullared köpte snälla svärmor även vinterjacka med byxor så att han har att byta med när overallen blir smutsig och blöt. Även perfekt att ha jacka om man bara ska till affären eller bilturen till dagis. Annars litar jag inte så mycket på Gekås kvalité. Blir bra som reserv.


Blått och grönt för lite variation :)

Jag tror han ska trivas i detta. Kan inte annat än älska Didriksons design. Tycker den är ursnygg. Nu är det bara att hoppas att den håller måttet heeeela vintern!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0