Bra vecka trots allt

Jag fick en ny förkylning i onsdags. Ingen dunderförkylning så självklart har jag jobbat. Men efter förra terminens alla förkylningar så hoppades jag på att jag skulle få vara fri från det hädanefter. Eller iaf inte ha det så ofta. Jag hoppas att det bara är nu i början av terminen och sen är det slut!

Den här jobbveckan har bara susat förbi. Helt crazy fort och imorrn är det Oktober.
Men jobbveckan har varit rolig. Vi har planerar en hel del och organiserat om på avdelningen. Jag fick mycket medhåll när jag gav förslag på vad vi skulle kunna ändra och det kändes bra :) alltid bra för självförtroendet!! Så vi har börjat göra om lite och fortsätter nästa vecka. Kul kul :)

Idag mår Fredrik bättre. Inte helt bra men klar förbättring. Nu kan han sova om nätterna och vara som folk. Så nu är han på bandy. Det är svenska cupen hela helgen. Så nu är jag allena här i soffan. Tittar på Jersey shore. Ja varför det? Inte vet jag haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0