En fin fröken i staden


Igår efter jobb och dagis så åkte jag och Liam in till staden. Vi hade en efterlängtad date inbokad. Vi har fått boka om daten några gånger på grund av sjuka ungar och föräldrar. Men igår blev det av. Vi träffade ju Frida och lilla Thelma. Thelma har redan hunnit blir 8 månader men vi har inte träffat henne förrän nu. Frida har vi inte heller träffat på jättelänge så det var kul. Liam tyckte om alla Thelmas rosa fina leksaker, speciellt hennes gå-vagn. Den ville han ta med sig hem. Sen var det väldigt kul att dra Thelma i håret och peta henne i ögonen. Thelma svarade med att smälla Liam på fingrarna, som den fina fröken hon är :)

Jag vet inte vad det var för fel på mig men jag tog inte ett enda kort. Inte alls likt mig. Måste varit att jag omedvetet undvek det för att jag vet att Frida absolut inte vill vara med på kort :P Så med andra ord måste vi träffas snart igen så jag får föreviga er på bild :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0