En härlig röst att höra


Idag fick jag äntligen prata med Matilda. Första gången sedan olyckan för en vecka sedan. Otroligt skönt!! Hon lät precis som Matilda alltid låter: glad, framåt och väldigt pratglad :) Hon är så knäpp oxå. Hon började prata om klädbytarloppisarna som vi hade inplanerade att gå på om någon vecka. Det var inga bekymmer sa hon. Hon sitter i rullstolen med en stor ikeapåse medan jag kör omkring henne och lastar på allt som jag kan hitta. Men sån är Matilda. Sån jäkla go i henne. Inget stoppar henne :) Det var härligt att veta att hon är tillbaka på banan. Tror iofs inte att hon varit av den någon gång!! Det var tråkigt att inte kunna träffa henne idag dock. Eftersom jag inte visste om Liam var magsjuk eller inte så ville jag inte riskera att smitta henne. Hon har nog med bekymmer. Men som det verkade nu så fick hon kanske komma hem redan på fredag och hon lovade att hon skulle höra av sig så fort hon orkade med ett besök. Jag hoppas det blir snart bara!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0