Fortsatt sjukstuga här!


Blogg.se har äntligen blivit klara med appen och nu kan jag äntligen blogga smidigt från mobilen. Med bild oxå! Mycket bra:)

Här hemma är det sjukt än. Jag och Liam mår fint men nu blev det Fredriks tur. Men han ska inte ha något som vi andra vanliga människors drar på oss. Nänä, det är för tråkigt. Hörselgångsinflammation! Av den akuta sorten dessutom. Jag är inte ett dugg avundsjuk för han har väldigt ont nästan hela tiden. Kan inte sova heller. Usch!! Två sorters penicillin och massa värktabletter är ordinationen. Ingen bättring än dock.

Jag var ju på Gekås igår. Fick massor fina och bra saker med mig hem. Det var shopping till Liam som gällde och det höll jag förvånansvärt bra faktiskt. Massor med fina kläder och presenter/julklappar är nästan klart. Känns bra att vara ute i god tid med det för en gångs skull. Skippa stressen är min plan i år. Men någonting säger mig att stressen är oundviklig. Vi får väl se!!

Nu ska jag fixa lite inför morgondagens jobbdag! Sen sängen med min sjukling!

Natti

(bilden är från förra veckan hos Matilda och Oskar)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0