Holländskt

Jag sitter och tuggar på jordgubbar, från Holland. Jag hoppdes innerligt att de skulle vara ett undantag och smaka underbart. Vid varje tugga så hoppas jag att smaken av underbart söta svenska jordgubbar ska komma. Men icke. Ingen smak alls. Så förhoppningen om att få tillbaka lite av sommaren grusades från första tuggan. Nu är det 8 månader tills jag får känna smaken igen. Hur ska jag stå ut?!
Samtidigt som jag tuggar holländskt så strukturerar jag upp morgondagens samling. När jag nu kommit in i det så är det kul att sitta och spåna på olika idéer och förslag. Det svåra är att anpassa det till barnens låga ålder. Hade dom varit 4 och uppåt att jag inte haft några problem men det är svårare med 2-åringar helt klart. Men nu tror jag att jag är färdig iaf. Vi ska prata lite om ögonen imorgon. Och leka lite syn-lekar. Ska bli kul att se om det går hem eller inte.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0