Magsjuka?!!

Jag ringde till jobbet nyss och meddelade att jag kommer imorgon. Får då reda på att nu går det magsjuka där istället. Förra veckan var det både fröknar och barn som var förkylda och hade feber som var hemma. Nu kommer magsjukan oxå. Det är jag inte så sugen på :P Jag var ju magsjuk i våras men tur i oturen var ju att jag inte spydde. Det onda tog ju sig ut andra vägar men att jag slapp spy är jag glad för. Annars har jag inte varit magsjuk sen jag var rätt liten. Så jag tror inte jag är så jättemottaglig för det. Vilket är skönt!! Men det blir ett evigt tvättande och spritande av händer på jobbet helt klart!!
Jag har nu städat lite här hemma och ska snart åka och hämta Liam. Men först måste jag hoppa ur min ursköna men början till äckliga-pyjamas :P
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0