Musseklassiker

Min renbäddade säng är inte längre så ren. Liam beställde frukost i sängen och eftersom han är sjuker så fick han såklart det. Gick inte att neka sötingen det. Till frukosten serveras oxå gamla Musseklassiker. Lagom stressig start på denna måndag ska väl erkännas. Natten var ju si så där för min del. Började känna av en förkylning igår och under natten så tog den över min kropp. Snorig och ont i både hals och bihålorna. Då blev Alvedon och Wordfued mina bästa vänner. Dom höll mig sällskap under en tråkig natt. Liam har annars vaknat runt 4 några dagar. Fått komma in till oss och somnat om efter en stund. Men inatt höll han sig på sin egen planhalva hela tiden. Sp det sällskapet fick jag inte. Nu ska jag hitta lite frukost till mig själv. Tror dock att mina smaklökar är på kryssning så det spelar inte så stor roll vad jag äter.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0