Planen sprack BIG TIME

Ja, idag var det dax att komma tillbaka till jobbet efter 2 vabdagar. Det gick så där med den planen. Efter 2 timmar ringde dom från dagis. Liam hade fått diarré BIG TIME så det var bara att komma och hämta. Han har varit kass i magen hela dagen men jag tror inte att det är magsjuka. Tror det hänger ihop med förkylningen. I övrigt är han som vanligt. Men det blir till att vaba resten av veckan, dvs imorgon oxå eftersom jag ändå är ledig på fredag. Dom känner väl snart inte igen mig på jobbet längre :P

Så idag har det varit lek, bus, lite städ och promenad på vårt schema. Fredrik jobbar långt iväg för tillfället och många veckor fram så jag och Liam får vara utan honom lite mer nu. Tråkigt men det är ju inte för alltid... och det är ju mer pengar på kontot höhö.

Nu tittar jag på Bonde söker fru. Det verkar som att de för en gångs skull har hittat bönder som inte har levt under en höbal hela sitt liv. Dom kan ju faktiskt föra sig socialt och är inte helt förstörda av bondelivet. Mycket roligare att titta på. Dom andra gjorde bara mig generad haha. Och dom kunde vara skojiga dom oxå men det var ju mest tragikomiskt på nå vis.

Oj, nu var det visst någon som skrev på Wordfued......
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0