Raketbajs


Liam kommer gåendes till mig med sina skor. Ställer sig bredvid mig, räcker över skorna och säger "Nena" och pekar mot dörren. "Nena" aka fröken Lena på Liam dagis alltså. Han vill inte bara hemma med mig idag. Han vill åka till dagis och vara med "Nena" och sina kompisar. Mamma suger tydligen.

Men det går inte. Jag skrev igår att han varit lös i magen igår på dagis. Imorse kom världens raketbajsning. Det skvalade och rann överallt. Ja, vi blev hemma efter det. Vet inte om det är magsjuka eller bara något tillfälligt. Det återstår att se. För övrigt är han som vanligt så jag hoppas det bara var skit som behövde tömmas ut haha.

Men som det verkar nu så ska jag tydligen inte jobba på dagis. Drar bara hem en massa jäkla skit och jag är sjukt trött på detta. det är fan pinsamt att ringa och sjuka mig eller säga att jag vab:ar. Jag gör det fan jämt. Undrar vad kollegorna tänker och hur snacket går. Usch, det är fan jobbigt.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0