So raise your glass.....


Finns det något bättre än att spela hög musik? Klart att det finns men det måste komma på top 10 över underbara saker att göra :) Jag älskar att spela hög musik i bilen. Men med en Liam i bak så är det väldigt sällan jag får tillfälle att göra det. Ett perfekt sådant tillfälle är när jag kör till frisören. Ujujujuj, vad jag spelar och sjunger då! Det är frihet för mig just nu haha. Och visst sjunger man förbannat bra när musiken är så hög att man faktiskt inte hör sin egen röst. Herregud, jag tror idoljuryn skulle älska mig :) Inte falskt en enda gång, vad mer kan de begära! Just nu spelar jag hög musik. För att jag kan. För att mina killar är borta under förmiddagen. Så jag spelar hög musik. Mycket hög musik. p!nk är perfekt att spela när man får spela högt och bara vill dansa omkring som ett jävla fån :)

Så nu lyssnar vi på p!nk - Raise you glass

so raise your glass if you´re wrong in all the right ways
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0