Soft

Nu sitter jag och Liam här i soffan och tittar på Rorri Racerbil och mumsar lite majskrokar. Så fort skålen är tom så sträcker Liam bara ut den mot mig, utan att ta ögonen från Rorri, och säger "mer". Han skulle nog kunna hålla på så hela dagen om han bara fick bestämma allt själv. Jag precis hämtat hem han från dagis och då brukar han tycka att det är skönt att bara sitta och softa. Vilket såklart är förståeligt när det varit fullt ös med kompisarna hela dagen. Då behöver man koppla av en stund.
Jag själv har varit hemma idag. Jag vaknade vid 0450 av att Liam vaknat. Fredrik hämtade honom och la honom i vår säng i hopp om att han skulle somna om. Icke! Sprallade omkring som en fisk på torra land snarare. Jag kände mig lite knas då men tänkte att det nog var den allt för tidiga väckningen som var boven i dramat. Men när det var en timme kvar till vi skulle köra så mådde jag sämre. Ont i huvud oc hals och hade även fått feber. Så jag lämnade Liam på dagis och stack hem och sov. Det var välbehövligt, Nu mår jag lite bättre. Tror jag är feberfri nu. Ont har jag än dock :(
Nu kom Fredrik hem! Dax att kila
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0