Barnrum i mina tankar


Jag har börjat spåna lite på barnrum nummer 2. Såklart blir det till att demolera datorrummet som gjordes om ganska nyligen. Men då hade vi inte ett till barn i tankarna så det där är verkligen inte något barnrum någonstans. Först kommer ju bestämmandet av tapeter och det sköter jag. Och Emmie såklart :) Det är kul att kika runt på nätet och få lite inspiration från andra barnrum. Jag vet inte alls vad jag vill ha men jag hittade dessa tapeter som jag gillar. Den översta har varit min favvo länge. Att bara se den så här gör den inte rättvisa men fin är den iaf.

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag gillar den sista skarpt, den med de gröna djuren. Fantastiskt fin!

2012-04-29 @ 22:25:30


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0