Bortbjudna till sysslingen


Trodde att allt på min mobil, bilder, nummer, appar osv, hade försvunnit förut. Aaaaah, höll på att få panik ett litet tag. Snacka om att mobilen är ens liv. Men det visade sig att under tiden som jag uppdaterade mobilen och den återställdes till noll så lagrades allting på datorn så länge. Jag drog en lättnadens suck! Ordningen är återställd.

Idag var vi bortbjudna på middag till Fredriks syssling Lina och hennes sambo. Jag har knappt träffat henne innan. Bara någon gång på Ica där hon jobbade för några år sedan. Jag ska erkänna att jag var lite skeptisk. Eller förvånad att vi var bjudna dit. Men vi åkte såklart dit. Dom bodde nästan ute i ingenstans i ett litet mysigt hus. Det var ett varmt och ombonat hem som man gillar att vara i. Ljust och fräscht och hemtrevligt. Värdparet var väldigt trevliga och vi hade en jättefin eftermiddag och kväll hos dom. Det bjöds på god mat och efterrätt. Dom var väldigt sociala båda två och det var lätt att prata med dom och vi hade lätt kunnat sitta där längre och pratat om det inte varit för en väldigt trött Liam.

Jag hoppas verkligen att vi får bjuda igen för det vore kul att få träffa dom mer :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0