Buff buff från dig

Ja, det buffar inifrån min mage. Små små sparkar kan jag känna ibland. Mysigt. Det började redan i vecka 14 och först trodde jag inte att det var bebisen som orskade dom. Men efter några dagar var det bara att inse att det var det visst. Dom är tydliga men ändå inte. Dom säger ju att när det är andra graviditeten så känner man buffarna tidigare än med första barnet. Med Liam kände jag inte något förrän runt vecka 18. Kan ju hända att man kände tidigare men inte fattade att det var bebisen då. Jag ser fram mot alla frivolter som jag kommer få känna när bebisen har växt till sig ytterligare. Det är så häftigt när hela magen ser ut att dansa samba :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0