En gravidbok



Vi har en liten sjukstuga här hemma... igen! Fredrik vaknade med nästan 40 graders feber igår och har varit soffliggandes sen dess. Nu sover han forfarande så idag vet jag inte hur läget är. Något som jag märkte var att när han nu verkligen är sjuk på riktigt så gnälls det inte. För det orkar han inte. Kan ju jämföras med när han till exempel bara är förkyld då det klagas och ojas konstant. Så nu kan jag ha det som riktmärke :P Gnälls det så är det inte så farligt.
Igår flydde jag och Liam sjukstugan och åkte hem till Emmie & co. Att vara hemma med en sjukling är ju bland det tråkigaste som finns. Hos Emmie var det mer livat. Liam hade en väldigt bra eftermiddag med bus på stooooora lek och ett långt bad med Eddo och Noel. Behöver jag skriva att han så gott som var i himmelriket? :)
Vi började även med att ta bilder till "gravidboken" hos Emmie. Det gjorde vi när jag var gravid med Liam oxå. Dock så är det ingen bok färdig än men det skyller jag på Emmie och Eddo eftersom det är dom som ska göra den!!
Vi tar bilder varannan vecka och då tar vi med samma bakgrund varje gång så att bilderna ska bli enhetliga. Sen ska det även finnas "vanliga" bilder från vardagen. Det blir kul att ha, om dom bara kan bli färdiga.
v 18
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0