En stund av obehag


Stod och fixade med maten föut. Illamåendet sköljde över mig och det började sticka i ansiktet och jag blev helt kallsvettig. Jag fick sätta mig ner på golvet med huvet mellan knäna. Det gick över efter någon minut men sen mådde jag piss ett bra tag efter så jag har legat i sängen en bra stund.  Trots att jag svimmat några gånger förut så var det lite obehagligt. Nu mår jag bra igen iaf.

Jag fick en riktigt skön massage av Fredrik förut och då släppte min huvudvärk. Iaf en stund. Nu är den tillbaka igen. Jag hoppas jag kan sova inatt och hoppas på att det känns bättre imorgon. För då är det jobb igen, oavsett hur natten blir!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0