Ja för tusan


Jag sprang ju för tusan 8 km i onsdags! Sug på den :P Det kändes så bra och det var nog första gånger på evigheter som jag inte höll på att avlida mitt i joggingturen. Inga krämpor efteråt heller. Allt var bara bra. När jag berättade på jobbet dagen efter så fick jag stora ögon och förskräckta utrop tillbaka haha. Dom tyckte att jag var tokig som sprang så långt när jag är gravid. Precis den reaktion jag vill ha höhö. Jag vet ju själv att jag bara mår bra av det och så länge det går så tänker jag springa.

Vilket jäkla pissväder vi har haft idag. Var är den härliga våren som jag trodde var på ingång för en månad sen?! Snö i slutet av april tycker jag är en saftig humördämpare!
Men jag och Liam gjorde fuck you till vädergudarma och spenderade 1,5 timme av eftermiddagen ute. Det regnade hela tiden men det sket vi blankt i.
Vi hade kul ändå och då glömmer man bort det våta och trista en stund.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0