På besök i Ekaryd


Titta vilken liten minimänniska som jag fick gosa med hemma hos Sandra & Co!! Oj vad liten han var. Jag trodde först att han hade tänkt sova sig igenom hela vårt besök men efter några timmar så ruskade Sandra liv i honom och då passade jag snabbt på att bekanta mig med honom. Han har ännu inte fått något namn så än så länge är det lillebror som gäller :)

Liam tyckte att Lillebror var väldigt intressesant. Han pratade om honom, gick och kollade på honom när han låg och snusade och sen ville han hålla honom hela tiden <3 Mitt lilla hjärta! Han pratar om honom fortfarande och tycker vi ska hälsa på igen. Lillebror kommer nog få heta Bebis länge länge för Liam :)

Blivande tvåbarnspappan fick oxå träna lite. Lite nervös men det gick ju bra :)

Självklart hade Liam tid att leka med storebror oxå. Dom busade på så bra tillsammans. Roligt att för barn spelar det ingen roll att det är över ett halvår sedan de sågs sist. Dom är som bästisar ändå :)

Hemma hos fanns det ett piano som inte varit där förut. Liam älskade det. Han plinkade och plonkade friskt på det. Sandra och Hence tyckte att vi kunde ta med det hem för dom vill inte ha det. Men där satte vi stop. Passar bra att han tränar när vi är hos dom på besök :)

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0