Påskafton


Nu har vi precis lämnat värnamo och det obligatoriska Burger King. Så med andra ord så har vi sagt Hej då till Skåneland och familj och vänner. Det blir svårare och svårare att åka därifrån tycker jag. Jag hade gärna stannat lite till men vi vill ha några lediga dagar på hemmaplan oxå. Jag åker ner i maj igen så jag behöver inte vänta allt för långe till nästa gång. Det gör ju denna hemfärd lite lättare.

Bloggappen vill inte publicera bilder. Det är det som är bekymret. Men anledningen till det vet jag inte. Får slänga iväg ett mail till dom som borde veta och se om dom kan hjälpa mig. Lite drygt när det inte vill funka!!

Liam har somnat nu så jag kan ta upp min nya bok, Hungerspelen, och ta det lugnt de sista 15 milen.
Ses i Skaraborg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0