Påsklovet kan börja

Vad konstigt inlägget blev igår. Jag skrev hur mycket som helst men inget kom med. Typiskt. Det där händer aldrig när man bara skriver en mening!

Liam kom intassande 6,30 och då förflyttade vi oss till soffan och Disney Junior. Jag satt uppe och kollade på Avatar och det har satt sina spår idag. Jag hade gärna sovit lite till. Men jag vaknar tidigt jämt av att jag måste gå på toa och sen kan jag inte somna om. Pappa Fredrik får sova någon timme till. Vi har en del på agendan idag så det kan han behöva :) Vi ska rensa i alla vrår och slänga det på återvinningscentralen. Det behövs big time!! Det skulle vi behöva göra några gånger varje år men så blir det inte. Istället får vi tokköra fram och tillbaka under en dag. Nu blir det gjort iaf. Ska bli skönt!

Nu ska det ätas frukost

Ha en fin dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0