Sista ledigheten


Cars 2 på plattan och Pingu på tvn. Nu har vi tagit helg i vårt hus. Iaf jag och Liam. Fredrik får kämpa på en sista dag. Detta ser ut till att bli min sista lediga fredag dock. Vi har många barn som gått upp i tid så jag behövs på fredagar. Si så där är det. Men istället slutar jag tidigt på tisdagar, vid 13, så helt negativt är det inte. Men jag hade hellre haft kvar mitt gamla schema. Men nu är det bara två månader och en semestermånad och sen slutar jag där. Så jag kan stå ut med att jobba varje fredag den sista tiden.

Så vad händer denna sista lediga fredag? Vi vet inte än. Handla är det ända säkra. Kanske lekplats i stan. Kanske bad här i byn. Får se vart vi tar vägen :) Men vi ska iaf njuta idag, för nu har vi tagit helg!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0