Tankehare


Sitter i personalrummet och slappar just nu. Har en fin huvudvärk som går ner i nacken. Skönt då att få en paus från allt stim och stoj en stund.
Mitt schema är från denna veckan ändrat så istället för att gå till 16 idag så går jag till 13,30. Känns lite lyxigt så här en vanlig tisdag hihi. Nu hoppas jag att det fina väder som det bjuds på nu under förmiddagen kan hålla i sig hela eftermiddagen oxå så att jag kan få en härlig joggingtur under solens strålar :) Emmie har ju varit överambitiös idag och spräckt milen så det är ju det som gäller i eftermiddag för min del. Emmie är min tankehare just nu. Springer hon så måste jag springa och helst ska det vara längre :) Skitbra sporre verkligen.

Hoppas ni har en fin dag och får njuta av solens värme!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0